مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
۰ نفر

اخیرا موضوع یک شکایت خنده‌دار از زوجی فرانسوی و طرح آن در دادگاه این کشور سوژه شبکه‌های اجتماعی شده، طرح شکایت از خروسی به نام ریکو!

خروس

همشهری آنلاین - سیدسروش طباطبایی‌پور: در این شکایت که از سوی همسایه ۲۵ساله این زوج مطرح شده و آنها را به دادگاه کشانده، آمده صدای بلند خروس آنها خواب خوش را از شاکی گرفته و ماجرایی غیرقابل تحمل برای اهالی محل پیش آورده، به‌خصوص که این صدا چندین و چند بار در طول شبانه‌روز شنیده می‌شود.

بیش‌تر بخوانید:

جنجال پل شخصی در چین

البته فرانک، صاحب این خروس خوش‌صدا اتهام‌ها را نمی‌پذیرد. مهم‌ترین موضوعی که فرانک طرح می‌کند آن است که سال‌ها پیش او و همسرش برای اینکه بتوانند حال و هوای خوش روستا را تجربه کنند و خروسشان هم راحت و آزاد باشد به حومه شهر بورگوآن -ژیلو در جنوب غربی فرانسه که حال و هوایی روستایی داشت، مهاجرت کردند و به استناد قانونی با عنوان قانون حفاظت از میراث حسی روستاهای فرانسه، آنها می‌توانند از خروس و دیگر حیوانات اهلی نگهداری کنند.

اما شاکی آنها معتقد است در طول این سال‌ها آهسته‌آهسته محل زندگی آنها بافت روستایی خود را از دست داده و حالا دیگر اینجا به یک شهر تبدیل شده و آنها دیگر اجازه ندارند در این مکان خروس نگه دارند.

نکته جالب‌تر آن است که گروهی از حافظان محیط‌زیست و حامیان حیوانات خانگی کارزاری در حمایت از خروس خانواده فرانک در شبکه‌های اجتماعی تشکیل داده‌اند و تلاش می‌کنند بر نظر دادگاه تأثیری به نفع جناب خروس بگذارند.

کد خبر 893731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha